lördag 1 januari 2011

Nytt år, nya möjligheter

Ligger just nu i soffan och är lite seg efter gårdagen som inte blev så lyckad som jag hade hoppats på, men ändå sista kvällen på 2010.

Nu är det väl dags att dra en liten resumé av året som har gått men jag är inte den personen som helst blickar tillbaka.. Jag tittar hellre framåt och lever inte i det förgångna. Men jag är stolt över att jag lyckades skaffa ett jobb och även klarat av provanställningen och blev fast den 21/12.

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mig själv att "NU ska jag gå ner i vikt igen".. Men nu har jag verkligen bestämt mig. Today is the day of the rest of my life.

Under 2011 SKA jag:
- Gå ner till 60kg (mellan 1/1 och 1/7 ska jag köra hårt och verkligen klara detta)
- Skaffa en lägenhet
- Köpa hoj och skaffa garage

Sen vill man ju alltid må bra, att varje dag ska vara fylld av kärlek och liknande.

2 kommentarer:

MassageLotta sa...

Hejja dig!!

Hana_Caena sa...

Håller med Lotta!!!
Hejja dig!!