lördag 8 januari 2011

Frossarlördag



Efter städning, matlagning (pasta med ost och skinksås) och bakning la jag upp den vita kladdkakan vi bakat på två tallrikar. En till mig och en till Vicky (dock var grädden väldigt överflödig och skrapades bort).

Det var verkligen dagens höjdpunkt och som grädden på moset börjar nu Brokeback Mountain som jag ännu inte haft chansen att se.

Något som jag även uppskattat idag är att vi lagat och bakat ifrån grunden, inget halvfabrikat idag, även fast det är frossardag. Nästa lördagsmorgon tänker jag väga mig, håll utkik!

4 kommentarer:

Amy sa...

Ser mumsigt ut!
Recept kanske?

Suzan sa...

ååhhh..viiiiit kladdkaka!?!?! gaaaah vad gott!

Chrissan sa...

Ser gott ut!

Ett steg i taget sa...

Tack gumman för dina tips! Oh gud vad god den dära maten såg ut! Roligt att du hittade till min sida, massa kramar!!