söndag 23 januari 2011

Ny strategi?

Jag bestämde mig för att inte shoppa mer på ett bra tag till mig själv - inga skor, inga kläder, inget smink och dylikt.

Men är det inte okej att fuska om man handlar kläder i storlek S som i S-M-A-L(-L)? Det kan ju vara min nya strategi för att hitta lite extra motivation till att gå ner i vikt. Om jag inte har några kläder jag kan ha så finns det ju inget annat alternativ (förutom det att halva garderoben består av kläder jag aldrig använt eller använt en gång).

3 kommentarer:

Starchild omega sa...

Kan ju vara en bra idé men du kommer behöva köpa lite övergångs kläder dom är tristast att betala för efter som man köper dom för att det man här är för litet men dom kommer bli förstora.

Jag har ett par jätte fina gråa byxsor som var tajta men nu är stora. så jag kan inte ha dom länge(Typ).

Känner du att du behöver en push. så kan du ju alltid komma och hänga med mig och hanna på en lång prmenad nångon...kanske när det blir lite varmar så man inte fryser lika mycket.

Kul att ses idag.
Kram
:)

Hana_Caena sa...

Hm, självklart tycker jag att du ska ha motivationskläder! kanske inte i så små storlekar, men nått som du tror att du kommer i någorlunda snart..
beroende på hur lång tid det tar så kanske din smak har ändrats..

Har ett gäng kläder som väntar på att få mig som inneboende.. =)

Anonym sa...

Jag är emot motivationskläder i stl small....