lördag 9 oktober 2010

Välkommen hem

Här hittar ni mig, Linda.

En del av er känner mig redan sedan tidigare och en del av er kommer att få lära känna en helt ny person.
På den tidigare bloggen (under samma adress) kunde ni läsa om min resa från 130kg till 95kg och lite om kampen med diagnosen Borderline.
Det var väldigt givande att ha ett ställe att skriva av sig, rapportera och få respons på, så därför känner jag att jag startar upp en blogg igen.

Den här bloggen kommer inte handla om viktnedgång eller speciellt mycket om Borderline. Den kommer att handla om mig och mitt sätt att leva livet.
Vilket innefattar mycket jobb, Amerikansk fotboll, styrketräning, Hillclimb och även en del flickigare saker som smink, kläder och skor.

Hoppas ni kommer att trivas
/Linda

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!
vad kul att du är tillbaka...
Jag har bytt blogg och bloggar under
http://bondbruden.wordpress.com
Hej från mig...

Anonym sa...

Kul att se dig blogga igen. Det ger mycket mer än man tror.
Trevlig helg. Kram
Peter

Emma sa...

Välkommen tillbaka!

Suzan sa...

välkommen tbx!

Hana_Caena sa...

håller med totalt, välkommen tillbaka!
Jag fortsätter nog där jag hör hemma, men ska försöka komma igång igen.. även på matfronten..
Kram!

Den perfekta sa...

Hallå där, kul att ha dig tillbaka!
Kram på dig gumman!

Anonym sa...

Såg att du kommer på bloggträffen. Ska bli kul att få träffa dig.
Kram

Tickamobster sa...

yeeey du är tillbaka. har saknat dig!!!

Ankan sa...

Välkommen tillbaka, ha saknat din blogg,,,härligt att jag kan läsa den igen..måste bara berömma dej..Fi fasiken vad du har kämpat duktigt...
/ Ankan