söndag 31 oktober 2010

Mentalt bakis

Efter fredagens sköna stämning på Erotikmässan och ankomst 03.56 i Tullinge har jag varit mentalt bakis. Trött, sliten och haft en jävla huvudvärk. Fick ställa in gårdagkvällens party för att hoppa i säng med Voltaren och Alvedon. Somnade på två röda och sov till 02.43 (01.43 om du hade ställt om klockan till vintertid) då jag fick sms från en partyprins som precis kommit hem. Jag har varit vaken sen dess, legat i min väldigt sköna säng (som jag alltid saknar när jag sover hos någon annan) och funderat, tittat på lite webbtv i iPhonen och smsat.

Eftersom att jag inte druckit sedan 21a augusti så undrar jag varför jag blir "bakis", det måste vara någon sympatigrej för alla andra som varit ute och supit.

3 kommentarer:

Suzan sa...

hoppas du kan sova snart o blir piggare!

Anonym sa...

Japp håller med Suz
Ta hand om dig.
Kram

Michelle sa...

Svar: Tack så mycket Linda! :)