måndag 16 januari 2012

Nu är det 2012

Och jag vägde 107.4kg första dagen på detta året. Jag vet inte vad som hände, det var som en repa i en LP-skiva, det upprepades igen.

Nytt år, nya möjligheter som tidigare skrivet. Hjälper min kompis Dennis tjej Natalie att gå ner i vikt och hon har lyckats gå ner 3.2kg på två veckor, grymt bra jobbat av henne och ger mig motivation att fortsätta.

Jag och Dennis gymmar tillsammans, förra veckan blev det två gånger, denna vecka hoppas jag på tre plus en gång själv.
Min vikt går också neråt, 3.6kg på två veckor vilket känns okej men jag hade önskat att det hade varit mer. Dock har jag försökt lova mig själv att vara någorlunda nöjd om jag går ner 1kg i veckan och det hoppas jag att jag fortsätter att göra minst.

Snart iväg till gymmet, ska bara diska klart och byta om.

Inga kommentarer: