måndag 6 juni 2011

Tröttnat på tänkandet

Ungefär 10ggr om dagen tänker jag på min övervikt och ungefär en gång i veckan tänker jag att jag är bra som jag är. Det är inte vikten jag vill ändra på i första hand, det är mitt tankesätt, vilket jag hoppas ska ge resultat på vågen (som jag inte ens äger en längre).

Såhär vill jag tänka:
- Jag vill gå till gymmet varje dag och träna både kondition och styrka
- Varje morgon vill jag gå ut på en promenad
- Oj, jeansen har blivit för stora
- SHIT VAD BRA JAG ÄR! JAG KLARADE ATT SPRINGA EN MIL!
- Jag vill äta nyttigt, det är godare och får mig att må mycket bättre
- Jag är skitsnygg och kan få vilken kille jag vill (helst en 2m lång tatuerad kille som spelar Amerikansk fotboll).
- Det här smycket/klädesplagget/har jag förtjänat
- Jag är perfekt
- Jag behöver inte vara offensiv mot mina vänner och bekanta, jag är bra som jag är
- Självklart är jag annorlunda, men måste inte synas alltid för att finnas

1 kommentar:

Starchild omega sa...

Det finns 3 enkla saker som jag lever mitt liv efter.

1, skippa alla som hatar. (Haters will hate)
2, Man har bara en chanse, fuckar man så är man körd.
3, så länge man rör sig mer än man äter är det all good.

Kram _kakan s