måndag 6 juni 2011

Att göra

- Skicka två brev
- Fylla i en massa papper till KONE, IF Metall och SAFF.
- Åka till Miramadi för PT-konsultation
- Maila bild på kommande tatuering till tatueraren
- Städa
- Lägga upp temporära schema för träning och mat
- Rensa garderoben
- Sätta upp en kandelaber på väggen
- Hämta soffa
- Adressändra
- Kolla igenom min utrustning för amerikansk fotboll och se vad jag behöver köpa nytt
- Komma iväg till IKEA
- Bestämma mig för vilka kläder jag ska ha på mig på min kusins student
- Fixa en present till studenten
(- Töja klart öronen)
- Skaffa dagbok
- Börja skriva mera här och ändra designen
- Bli brun
- Bli av med krampen i vaderna
- Bli smal


- Hollywooddivan på sin iPhone

1 kommentar:

Jonas sa...

Ibland är det bara att göra, så gör. Förbjud dig själv att ligga på soffan ock kolla på tv om du inte tränat först. Om det krisar, träna medans du tittar på tv. (typ motioncykeln eller gummiband)
Jag kan skicka dagens träningspass till dig om du vill...
Övriga må bra grejer är jag inte så grym på själv heller...
För övrigt kan jag meddela att springa en mil var galet... Ont överallt innan jag var framme... Men lite kul när det var över.