måndag 11 juli 2011

It's me against the world

Har tagit en paus från fotbollen för att fokusera på mig själv, känns lite ledsamt men samtidigt behövligt eftersom att jag behöver kämpa på egen hand för att gå ner i vikt, hitta motivationen, stärka mitt psyke samt hitta styrkan, elden, hjärtat och själen.

Sen vill jag ligga på topp, det kan jag inte göra om jag inte tror på mig själv, det spelar ingen roll hur många andra som tror på mig om jag inte kan ta åt mig det.

Tjuvstartade igår på 109kg, idag ligger jag på 107.6kg, 17.6kg kvar till målet i oktober. If I give up now, I will never find myself again.


- Hollywooddivan på sin iPhone

3 kommentarer:

pwnguin.blogg.se sa...

Hej! Hur går allt? Går ner neråt?
Själv gick jag upp massor i vikt i Frankrike o har haft svårt att hitta tillbaka till motivationen, mest bara gått upp ennu mer o nu försöker jag ändra på det.
Har ny blogg om du är sugen på att läsa lite. Uppdaterar inte dagligen, även om jag försöker, men den uppdateras.

Kram! Tina, pwnguin.

Anonym sa...

Don´t you never ever give up!

10 Radioapparater sa...

Hur går det?