söndag 18 december 2011

Mål

Till Oktober 2011 hade jag ett par mål jag gärna ville uppnå och nådde i alla fall ett par:

- Klippte håret på huvudet i en kortare frisyr för att låta allting växa ut (hade rakade sidor ett tag).
- Skaffade en egen lägenhet
- Försöker sluta röka
- Har nyss börjat äta nyttig mat (utom lördagar)

Och något som inte var med på listan:
- Jag blev fast anställd! Känns riktigt bra, nu kanske livet kan fortsätta i en bra takt utan onödig oro och stress över jobbet.
- Blivit lugnare
- Inte druckit en droppe alkohol sedan 19e februari (2011)

Något jag gärna hade velat klara (men fortsätter ha som mål):
- Komma ner till 90kg
- Gymma flera gånger i veckan

Några andra mål till nästa år:
- Fokusera på mig själv, riktiga vänner går ingenstans och kärleken kommer när jag kan älska mig själv
- Skaffa en bil
- Gör iordning mer i min lägenhet
- Hitta motivationen till att spela Amerikansk fotboll igen

Vad säger ni? Är inte nästa år allas år?

3 kommentarer:

Suzan sa...

Bra mål!

MassageLotta sa...

Men så härligt med alla nådda mål…
Och det kommer ju att fortsätta bra detta år , det tror jag stenhårt på…
Kram

Anonym sa...

Bra jobbat under 2011! Och heja heja inför 2012. Det låter som sunda mål :)