måndag 6 december 2010

Dålig ursäkt

Den sämsta ursäkten jag haft det senaste halvåret till att äta skräpmat och skita totalt i konditionsträningen har varit att jag skulle bli stark, stanna i vikt och bli riktigt grym på Amerikansk fotboll.

Jag måste erkänna att jag ångrar mig att jag tog beslutet att "stanna i vikt" och inte fortsatte till min målvikt på 60kg. Så nu är jag igång igen, nu ska jag ner 40kg från och med NU! Har inget måldatum, men det lär väl komma.

Jag har saknat er och jag hoppas att ni vill fortsätta läsa om min resa (igen).

6 kommentarer:

Suzan sa...

kör hårt!

Starchild omega sa...

Jag hejar på dig...

- You can do it.

min vikner g¨ng går kanon (tackar som frågar.) gick ner 200g å 2 veckor :P

lycke till med din.

Starchild omega sa...

det tycker jag du ska göra..
Jag ska försöka komma igång igen också..
Trist dock att gymkortet inte utnyttjas.. suck..

Anonym sa...

Du är ju sån att du ändrar dig rätt ofta. Du måste bara orka med konsekvenserna av dina val. /syster yster

Johanna sa...

you can do it! :D

Maribella sa...

Kom igen!